پرسه های زندگی

11 مهرماه 97

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۷ ق.ظ

سلام سلام من اومدم ...

دقیقا نفهمیدم این هفته اصلا کی تموم شد و امروز پنج شنبه هست ... خوب از همه چی که بگذریم بنده این روزها دقیقا دچار خواب آلودگی شدم چشمام آلبالو گیلاس می چینه به شدت ولی با این حال خوب یه روز کاریه دیگه باید به پایان برسه خوب ...با یه شیشه آب نشستم دوباره پای میز کار آخه احساس می کنم وقتی آب می خورم راحت تر می تونم با خواب آلودگی کنار بیام ... دیروز وقتی از سرکار رفتم خونه داشتم بیهوش می شدم واسه همین فقط لباس درآوردم رفتم توی تختخواب تا زمانی که ساعت 5 حدوداً  تشریف اوردن اون از من بی حوصله تر و کسل تر  بود البته درکش می کنم بخاطر شرایط کاری و کاری که شروع کرده حسابی درگیر شده و از طرفی هم پشتوانه ای نداره و این کار رو سخت تر می کنه البته همه الان توی شرایط سخت به سر می برن واسه من که همیشه از آسمون برام طلا می باریده الان یخورده شرایط سخت شده ولی بازم هزار مرتبه شکر که یه کار دارم که بتونم باهاش خودمو سرگرم کنم و از طرفی یه آب باریکه ای برام وجود داشته باشه ...

ساعت هایی شیش با فاطمه اینا قرار گذاشتیم بهشون ملحق شیم یه شب نشینی ساده داشته باشیم رفتیم و نشستیم و گفتیم و خندیدیم البته خوب بود فک کنم هر چند وقت  یه بار باید خوب باشه  حال و هوای آدم عوض می شه حسابی ... دیروز که داشتم دنبال لباس می گشتم تقریبا چیزی جز چندتا مانتوی تکراری مشکی پیدا نکردم بهتره بگم اصلا تنوع لباسی ندارم ولی خوب فعلا خودم رو توی تحریم لباس و لوازم آرایش قراردادم هنوز توی قلکی که خریدم نتونستم چیزی بندازم یعنی تقریبا نیست که بخوام پس انداز کنم .... دیشب وقتی رسیدم خونه و مامان گفت  ساعت نه ونیم پریدم توی تخت دیگه نه حال نقاشی داشتم نه حال اینترنت گردی فقط داشتم فکر می کردم که زودتر بخوابم تا زودتر بیدار شم ... اونم که گفت دیر شده و نمی یام هی رفتم اس بدم که اومدن کارایی نداره ولی باز زبونم رو نگه داشتم نگفتم گفتم ولش کن  بگیر بخواب  دختر جان ... داشتم فکر می کردم آخر هفته رو بریم جنگل بخوابیم ولی می بینم هوا خیلی سرده و بچه ها هم خیلی دل و دماغ رفتن ندارن و البته با این گرونی که شده دیگه حتی نمی تونیم یه چادر درست حسابی بگیریم و یا تجهیزات داشتمب ه این فکر می کردم که تاتامی عایق رطوبت و سرما هست ؟ اگه بتونم یه چادر تهیه کنم حتما براش تاتامی هم تهیه می کنم تا بتونم  توی سرما هم بخوابم دلم یه عالمه تجهیزات سفر می خواد که البته البته با این گرونی ها فک نمی کنم بشه تهیه شون کرد ....  


  • کفشدوزک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی