پرسه های زندگی

4 مهرماه 97

چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۶ ق.ظ

خوب امروز یه روز دیگه است که شب خیلی بدی رو سپری کردم از دیروز که توی محل کار آخر وقت مدام  سردرد عین جنازه رفتم خونه افتادم  توی تخت انگار تمام انرژی بدنم تموم شده بود راستش قبل از اینکه برم خونه داشتم به این فکر می کردم چقدر خوب می شه که یه روز رو برم خونه بعد حسابی توی تختخواب غرق شم و و بعد از بیدار شدن لم بدم روی مبل و یه فیلم نگاه کنم  .. همه این ها پیش اومد ولی با یه سردرد حسابی و تهوع  که نه تنها درست و حسابی نخوابیدم به سردردم هم اضافه شد و تمام مدت عین مرده افتادم بودم یه گوشه خونه ... با تمام این حرف ها گاهی یه نگاه به اون حلقه لاغری که خریده بودم می نداختم به خودم می گفتم پاشو و برای آب کردن این قلقلی یه کم تلاش کن خلاصه به هر سختی بود بلند شدم و نیم ساعت مدام حلقه زدم بماند که جاهای کبودی حلقه روی تنم مونده و از طرفی هم حسابی درد داره که دارم فکر می کنم باید امروز چطروی دوباره 30دقیقه حلقه بزنم ؟؟

اصلا نتونستم برم کمک مامان یعنی به هیچ عنوان از خودم نمی دیدم که از جام بلند شم چه برسه به اینکه برم کمک  .. اونقدر بیحال بودم که ساعت 9 رفتم عین مرغ توی تختخواب نزدیک های 10 تلفن زنگ زد که اصلا نفهمیدم چی گفتم ... ساعت  نزدیک های یازده مامان اومد با یه کمر دولا که اصلا نمی تونست حتی راه بره اونقدر خسته و درمونده بود که نمی شد تصورش رو هم کرد ...  

واقعا خسته بود و منم اونقدر خسته بودم که نمی تونستم بلند شم براش حداقل شام رو آماده کنم ....

تقریبا شب خیلی بدی بود همراه با بی خوابی درد و فکر و خیال و معده درد

امروز سر کار خیلی همه چیز ارومه تقریبا از صبح تا حالا بیکارم یه خورده ای کار دارم ولی نمی دونم چرا اصلا حوصله انجام دادنش رو ندارم .. چیزی که این روزها فکرمو مشغول خودش کرده یکمی اوضاع خراب مالی خودمه تقریبا در حد صفر به سر می برم و این واقعا منو نگران می کنه نمی دونم با این اوضاع و این پول کمی که برام مونده باید چی کار کنم


  • کفشدوزک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی